Hella Xenon blokas 5DV 007 760-71, 4BO 941 471

Hella Xenon blokas 5DV 007 760-71, 4BO 941 471

45.00€
Gamintojas: Ledauto
Prekės kodas: 67
Prieinamumas: Sandėlyje
Pristatymas per: 1-3d.d.

Prekės aprašymas

Hella Xenon blokas

Naujas xenon blokelis  tinkantis pakeisti Hella 5DV 007 760-71, 4BO 941 471

Tinka gamyklinėms xenon sistemoms    D2S , D2R

35 W 12V 85VAC

Hermetiškas.

Metalo lydinio.

Komplektą sudaro vienas balastas.


Originalus Detalės Numeris:

 A 208 820 09 26, 2088200926, 208 820 09 26, 8 387 114, 5DV007760075, 5DV007760651, 5DV 007 760-651, 5DV 007 810-137, 5DV 007 810-057, 8387114, 63 12 8 373 165, 63128373165, 150325260, 5DV00776029, 5DV007760-29, 63128387114, 5DV 007 760-631, 5DV007760-631, 5DV007760631, 5DV007430035, 5DV007430045, 5DV007760071, 5DV 007 810-197, 5DV 007 810-217, 5DV 007 810-237, 5DV 007 760-71, 5DV 007 760-47, 5DV 007 760-07, 5DV 007 760-21, 5DV 007 760-65, 5DV 007 760-17, LVQ 212-L300, 5DV 007 760-15, 5DV 007 760-29, 63 12 8 387 114, 6N0 941 641, 6N0941641, 3B0 941 641, 3B0941641, 90565932, A2088200926.


Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa

Tinka Automobiliams:

BMW E39 Sedanas 1995.11 -2003.06

BMW E39 Universalas 1997.01 – 2004.05

BMW X5 E53 1999 – 2003

Audi A3 1996.09 – 2003.05

Audi A6 1997 – 2004

Citroen Jumper 2002.04 -

Citreon Relay 2002-04 -

Fiat Ducato Box 2002.04 -

Fiat Ducato Bus 2004.04 -

Ford Focus 1998.10 - 2004.11

Ford Focus Universalas 1999.02 - 2004.11

Ford Focus Sedanas 1999.02 - 2005.03

Mercedes Benz CLK Coupe 1997.06 - 2002.07

Mercedes Benz CLK Cabrio 1998.03 - 2002.03

Opel Astra G (MK4)

Opel Omega B Sedanas 1994.03 - 2003.07

Opel Omega B Universalas 1994.03 - 2003.07

Volvo V40

Volvo S40

Peugeot Boxer

VW Bora Sedanas 1998.10 - 2005.09

VW Golf 4 IV 1997.08 - 2005.06

VW Golf 4 IV Universalas 1999.05 - 2006.06

VW Jetta 4 IV Universalas 1999.05 - 2005.05

VW Passat Sedanas 1996.08 - 2000.11

VW Passat Universalas 1997.05 - 2000.11

VW Polo 1999.10 - 2001.10

 

Xenon priekiniai žibintai rinkoje pasirodė maždaug prieš 20 metų ir sukėlė nedidelę revoliuciją. Ryškūs žibintai, pradėti naudoti prabangiuose automobiliuose, sukėlė didelį vairuotojų entuziazmą. Kaip ir visos naujovės, ksenono žibintai palaipsniui atsirado visose klasėse, o dabar juos dažnai galima rasti kompaktinės klasės automobiliuose. Šią rinką atrado aksesuarų prekyba, siūlanti rinkinius ksenoniniams žibintams montuoti. Svarbu būti atsargiems. Perdaryti ksenoninius žibintus nėra taip paprasta, kaip jums atrodo, ir kyla keletas teisinių pavojų.

Xenin blokas 5dv

Xenon priekiniai žibintai ir led lempos - Ksenonas yra tauriosios dujos, kaip argonas ar helis. Kaip ir neonas, jis gali būti naudojamas kaip apšvietimo dujos. Nedideliame reaktoriuje jos veikiamos didelės įtampos, todėl užsidega. Todėl ksenono žibintų negalima maitinti įprasta transporto priemonėje esančia 12-24 V įtampa, jiems reikia transformatoriaus.

ksenoninių žibintų privalumaiKsenoniniuose žibintuose šis transformatorius kitaip vadinamas balastu. Jis sukuria ksenono lempai reikalingą 25 000 V įtampą.

Jo įrengimas yra mažiausia ksenoninio apšvietimo veikimo problema.

Efektyvus, bet jautrus

ksenoninių priekinių žibintų trūkumaiKadangi xenon žibintai yra tokie ryškūs, reikia įsitikinti, kad šviesa nukreipiama teisingai. Netinkamai sureguliuoti priekiniai žibintai kelia pavojų priešpriešiais atvažiuojančioms transporto priemonėms. Netinkamai sureguliuotas arba nešvarus ksenono žibintas kitiems eismo dalyviams kelia tiek pat nepatogumų, kaip ir tolimosios šviesos. Ksenoniniams priekiniams žibintams skiriama daug dėmesio atliekant MOT patikrą. Patikra yra dar griežtesnė, jei tai yra papildomai sumontuotas komplektas. Dauguma komplektų, kuriuos galima įsigyti pas pardavėją, neleidžiami naudoti kelių eisme. Dažnai trūksta dviejų svarbių komponentų.

 

Tik xenon su plovimo sistema

 

eisme naudojant ksenono apšvietimą būtina priekinių žibintų stiklų plovimo sistema. Šiuo metu tai atliekama naudojant aukšto slėgio purkštukus. Miniatiūriniai valytuvai, labai populiarūs 70-aisiais metais, nebenaudojami dėl kelių priežasčių:

Forma: Šiuolaikinių priekinių žibintų forma yra pernelyg sudėtinga, kad juos būtų galima valyti valytuvais.

Patikimumas: Mini valytuvai labai jautrūs nusidėvėjimui. Jo valytuvo efektyvumas labai greitai tampa nepakankamas arba net kenkia priekiniam žibintui.

Medžiaga: Šiuolaikiniai priekiniai žibintai šiuo metu dengiami pleksiglaso dangteliu. Ši medžiaga lengvai braižosi ir greitai susidėvi valant elektra varomu valytuvu.

Todėl naudojami tik automatiniai aukšto slėgio purkštukai. Purkštuvai taip pat turi siurblį, plovimo vandens rezervuarą ir elektroninį valdymą, prireikus įjungiantį plovimo procesą ir leidžiantį valdyti ir rankiniu būdu. Tam reikalingas prietaisų skydelio jungiklis.

Kita vertus, priekinių žibintų išlyginimo sistema kelia gerokai mažiau problemų. Ši funkcija yra privaloma įranga visuose automobiliuose, pagamintuose nuo 1990 m. gamybos, todėl priekinių žibintų išlyginimo sistema dažnai būna, kai pereinama prie ksenoninio apšvietimo. Vis dėlto, norint įrengti priekinių žibintų niveliavimo sistemą, reikia įrengti lygio jutiklį, kad lygis automatiškai prisitaikytų prie sąlygų.

Apžvalgos

Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: Įvestas tekstas nebus išverstas.
Nuotraukos
Pašalinti
Nauja
Captcha