Hella Xenon blokas
Naujas xenon blokelis tinkantis pakeisti Hella 5DV 007 760-71, 4BO 941 471
Tinka gamyklinėms xenon sistemoms D2S , D2R
35 W 12V 85VAC
Hermetiškas.
Metalo lydinio.
Komplektą sudaro vienas balastas.
Originalus Detalės Numeris:
A 208 820 09 26, 2088200926, 208 820 09 26, 8 387 114, 5DV007760075, 5DV007760651, 5DV 007 760-651, 5DV 007 810-137, 5DV 007 810-057, 8387114, 63 12 8 373 165, 63128373165, 150325260, 5DV00776029, 5DV007760-29, 63128387114, 5DV 007 760-631, 5DV007760-631, 5DV007760631, 5DV007430035, 5DV007430045, 5DV007760071, 5DV 007 810-197, 5DV 007 810-217, 5DV 007 810-237, 5DV 007 760-71, 5DV 007 760-47, 5DV 007 760-07, 5DV 007 760-21, 5DV 007 760-65, 5DV 007 760-17, LVQ 212-L300, 5DV 007 760-15, 5DV 007 760-29, 63 12 8 387 114, 6N0 941 641, 6N0941641, 3B0 941 641, 3B0941641, 90565932, A2088200926.
Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa
Tinka Automobiliams:
BMW E39 Sedanas 1995.11 -2003.06
BMW E39 Universalas 1997.01 – 2004.05
BMW X5 E53 1999 – 2003
Audi A3 1996.09 – 2003.05
Audi A6 1997 – 2004
Citroen Jumper 2002.04 -
Citreon Relay 2002-04 -
Fiat Ducato Box 2002.04 -
Fiat Ducato Bus 2004.04 -
Ford Focus 1998.10 - 2004.11
Ford Focus Universalas 1999.02 - 2004.11
Ford Focus Sedanas 1999.02 - 2005.03
Mercedes Benz CLK Coupe 1997.06 - 2002.07
Mercedes Benz CLK Cabrio 1998.03 - 2002.03
Opel Astra G (MK4)
Opel Omega B Sedanas 1994.03 - 2003.07
Opel Omega B Universalas 1994.03 - 2003.07
Volvo V40
Volvo S40
Peugeot Boxer
VW Bora Sedanas 1998.10 - 2005.09
VW Golf 4 IV 1997.08 - 2005.06
VW Golf 4 IV Universalas 1999.05 - 2006.06
VW Jetta 4 IV Universalas 1999.05 - 2005.05
VW Passat Sedanas 1996.08 - 2000.11
VW Passat Universalas 1997.05 - 2000.11
VW Polo 1999.10 - 2001.10
Xenon priekiniai žibintai rinkoje pasirodė
maždaug prieš 20 metų ir sukėlė nedidelę revoliuciją. Ryškūs žibintai, pradėti
naudoti prabangiuose automobiliuose, sukėlė didelį vairuotojų entuziazmą. Kaip
ir visos naujovės, ksenono žibintai palaipsniui atsirado visose klasėse, o
dabar juos dažnai galima rasti kompaktinės klasės automobiliuose. Šią rinką
atrado aksesuarų prekyba, siūlanti rinkinius ksenoniniams žibintams montuoti.
Svarbu būti atsargiems. Perdaryti ksenoninius žibintus nėra taip paprasta, kaip
jums atrodo, ir kyla keletas teisinių pavojų.
Xenin blokas 5dv
Xenon
priekiniai žibintai ir led lempos - Ksenonas yra
tauriosios dujos, kaip argonas ar helis. Kaip ir neonas, jis gali būti
naudojamas kaip apšvietimo dujos. Nedideliame reaktoriuje jos veikiamos didelės
įtampos, todėl užsidega. Todėl ksenono žibintų negalima maitinti įprasta
transporto priemonėje esančia 12-24 V įtampa, jiems reikia transformatoriaus.
ksenoninių žibintų privalumaiKsenoniniuose
žibintuose šis transformatorius kitaip vadinamas balastu. Jis sukuria ksenono
lempai reikalingą 25 000 V įtampą.
Jo
įrengimas yra mažiausia ksenoninio apšvietimo veikimo problema.
Efektyvus, bet jautrus
ksenoninių priekinių žibintų trūkumaiKadangi xenon
žibintai yra tokie ryškūs, reikia įsitikinti, kad šviesa nukreipiama teisingai.
Netinkamai sureguliuoti priekiniai žibintai kelia pavojų priešpriešiais
atvažiuojančioms transporto priemonėms. Netinkamai sureguliuotas arba nešvarus
ksenono žibintas kitiems eismo dalyviams kelia tiek pat nepatogumų, kaip ir
tolimosios šviesos. Ksenoniniams priekiniams žibintams skiriama daug dėmesio
atliekant MOT patikrą. Patikra yra dar griežtesnė, jei tai yra papildomai
sumontuotas komplektas. Dauguma komplektų, kuriuos galima įsigyti pas
pardavėją, neleidžiami naudoti kelių eisme. Dažnai trūksta dviejų svarbių
komponentų.
Tik xenon su plovimo sistema
eisme naudojant ksenono apšvietimą būtina
priekinių žibintų stiklų plovimo sistema. Šiuo metu tai atliekama naudojant
aukšto slėgio purkštukus. Miniatiūriniai valytuvai, labai populiarūs 70-aisiais
metais, nebenaudojami dėl kelių priežasčių:
Forma: Šiuolaikinių priekinių žibintų forma
yra pernelyg sudėtinga, kad juos būtų galima valyti valytuvais.
Patikimumas: Mini valytuvai labai jautrūs
nusidėvėjimui. Jo valytuvo efektyvumas labai greitai tampa nepakankamas arba
net kenkia priekiniam žibintui.
Medžiaga: Šiuolaikiniai priekiniai žibintai
šiuo metu dengiami pleksiglaso dangteliu. Ši medžiaga lengvai braižosi ir
greitai susidėvi valant elektra varomu valytuvu.
Todėl naudojami tik automatiniai aukšto slėgio
purkštukai. Purkštuvai taip pat turi siurblį, plovimo vandens rezervuarą ir
elektroninį valdymą, prireikus įjungiantį plovimo procesą ir leidžiantį valdyti
ir rankiniu būdu. Tam reikalingas prietaisų skydelio jungiklis.
Kita vertus, priekinių žibintų išlyginimo
sistema kelia gerokai mažiau problemų. Ši funkcija yra privaloma įranga visuose
automobiliuose, pagamintuose nuo 1990 m. gamybos, todėl priekinių žibintų
išlyginimo sistema dažnai būna, kai pereinama prie ksenoninio apšvietimo. Vis
dėlto, norint įrengti priekinių žibintų niveliavimo sistemą, reikia įrengti
lygio jutiklį, kad lygis automatiškai prisitaikytų prie sąlygų.